Still waiting...

Hi all,

Aku masih menunggu result keputusan western block aku..

Kerana kejutan ini, baru aku sedar betapa besarnya nikmat kesihatan yang Allah kurniakan selama ini.

Aku sebelum ini terlalu alpa dan leka terhadap semua yang berlaku disekeliling aku. Nikmat yang Allah berikan amatlah besar dan tidak terhingga. Walaupun aku tak mengerti bagaimana virus itu boleh berada di dalam badanku, aku pasti inilah dugaan atas kesilapan aku yang lampau.

Aku harap badan ku masih sihat untuk aku hidup mungkin 20 tahun lagi.

Matlamat ku cuma satu, bertaubat, beribadat dan menyediakan harta tinggalan untuk keluargaku. Insha Allah.

Aku mesti positif, demi semua orang di sekeliling aku. 

P/S: oddly enough,when i was in my teens, i always predicted that ill never live until 50. i never thought that it will come true.


Comments

Popular Posts