Down

Tetiba aku rasa tak confident plak.

Although aku dh merasa sedikit tenang (alhamdulillah.) , aku tetiba merasakan ketakutan.

Normal la kot, takut kan. Tapi aku tak tau la. Thanks to abang luqa kerana kenalkan aku kat seorang ODHA utk aku berkongsi cerita. time tu aku sedikit lega.


Tapi aku selalu membayangkan. Berapa lamakah sebenarnya aku telah dimasuki virus ini. Adakah 10 tahun? 5 tahun? 2 tahun? Setahun? Aku pun xpasti.


Aku tertanya tanya apa jadi dengan CD4 aku...byk ke ckit ke..


And apakah soalan yg akan ditanya kat ID clinic itu nanti? Aku x sangka niat aku nak berubah, rupanya benda lama ni menghantui diriku kembali.

Ya, aku harus terima hakikat. Karma kan. What goes around comes around.

Tapi kepada yang mencintai aku, mcm mana aku nak bagitau dia yg perkara lama aku meninggalkan kesan ke atas masa depan kami kelak?

Kalau dia sehat, sebolehnya aku nak die tinggalkan aku. Kalau aku tlh menjangkitinya, aku akan bertanggungjawab. Sama sama kami akan harungi virus ini. Tp aku berharap dia sihat dan bebas dr virus ini. Ini ialah masa lampau aku, dan dia tidak seharusnya turut dihukum kerana kesilapan aku yang lalu.


P/s: 4 died time Rave party semalam. Xperlu kene hiv doe.. Dh gone jugak di masa umur muda remaja lagi tu. Syukurla kita masih hidup k semua? Abang nak tido dulu. Assalamualaikum.

Sent from my BlackBerry® smartphone from DiGi. How about yours? http://www.digi.com.my/bbservices/mobile/index.html

Comments

  1. Awak pergi jumpa doktor dulu. Dengar apa yg doktor nak ckp. Insya allah everything will be alright. I know you are such a strong person.

    ReplyDelete
  2. Thanks en fahmy. Tu la. Xdpt tido plak. Mcm mcm dlm kepala. Byk sgt bfikir. Arini ari ahad, esok i pi clinic. Neves tp inshaallah ok. Thanks tau. Setiap kali dpt komen dr en fahmy, saya rasa bersemangat ckit

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts