kawin

Hari demi hari, preparation utk kawin semakin giat dijalankan. Aku tau aku harus berterus terang dgn tunangku...

Bahawa aku ada hiv

Aku tak nak mulakan hidup baru dgn penipuan. Aku ingin jujur kepadanya. Bahawa kesilapan aku yg lampau telah menghukum bukan sahaja aku tetapi mungkin termasuk dia yg dh bersedia utk menempuh hidup baru bersamaku..


Aku x kisah kalau cuma aku... Tp ini mungkin melbatkan kedua keluarga yg dh begitu rapat

setiap hari aku berdoa mohon petunjuk.. Aku takut dia masih berkeras ingin hidup bersama aku..

Aku xnak dia melalui hidup yg sukar bersama aku yg sakit ini

well... Acaner ni?

Comments

  1. Jika tunang boleh terima alhamdulillah, kemudian fikir mengenai keyakinan diri sendiri, adakah kita yakin mampu untuk bernikah? Bolehkah kita membahagiakannya dan tidak akan mengainaya dia dari segi nafkah zahir dan batin? Jika benar kita ada keyakinan tersebut alhamdulillah teruskanlah niat hati mendirikan rumah tangga itu....:) Insyaallah akan bahagian sepanjang hayat....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau batin tu bleh je. tp kawin ni bukan fikir batin je.
      saya tak nak die berisiko terjangkiti, emosi stress, kesian.

      kelemahan saya ialah bahan yg mengkhayalkan... tp itu dulu..tp dulu la yang menghantui kembali...

      dikala bersedia memulakan hidup baru, dapat plak anugerah ni.. rasa nak buat speech time accept anugerah je... "terimakasih, tak sangka sayamenang, saya tak prepare pun speech *sambil bukak kertas speech berhelai helai*

      tapi tu la...rasa mcm baru tutup buku lama, nak bukak buku baru, tetapi sekarang semuanya dah terlambat. buku baru dah tak jual kot.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts