Life is hard..

Hari ini aku takde mood sangat la nak update tetapi kerana peminat aku dah sampai 26 juta di Malaysia ini ( lagi beberapa juta itu macai semuanya... ). aku gagahi jua nak menulis entry pada hari ini. 
Memang besar betul cabaran kalau dah berkahwin ni kan. Dengan bil bil nak dibayar, fikir pasal hati kedua keluarga nak jaga, etc. 

Tapi tak dinafikan, kami memang bahagia. Walau bermasam muka kekadang, biasalah, sedangkan lidah lagi tergigit, apa pula suami isteri kan. 

Overall, takde pape kot. Mostly, aku happy. walaupun bil bil byk semakin menimbun, argh. aku tak tau nak bayar macam mana, tapi marilah kita hadapi dengan gembira je hari hari yang mendatang. 

Eh. lupa plak nak update. aku sihat walafiat ( walaupun..... ) , tapi lately aku selalu terlepas subuh laaaaa.... jom kita sama sama istiqamah dalam beribadat. 

Please doakan rezeki aku bertambah k? 


Comments

Post a Comment

Popular Posts