Perpisahan...

Perginya abang AHP telah sedikit sebanyak memberi impak kepada semua masyarakat disekeliling, bukan hanya kepada yang mengenalinya secara terus tetapi kepada semua pembaca blognya juga. 

Saya tahu, ramai di luar sana telah mendapat manfaat daripada hasil nukilan dan tulisannya yag begitu kemas dan padat. Dia juga telah tanpa mengira penat lelah, wang ringgit dan kritikan, telah berusaha menentang stigma yang dialami oleh semua. 

Semoga hasil tulisannya menjadi ilmu yang memberikan pahala yang berterusan kepadanya dan semoga rohnya ditempatkan disisi orang yang beriman. Amin. Al fatihah. 

Thank you dan salam takziah dari keluarga dari seberang ini. 

p/s: i have linked to another blog on magnetic couple. sila lihat di ruangan bahan bacaan. 

Comments

  1. Sedihnya..sob sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes. sedikit sebanyak terkesan kan.

      Delete
    2. Untuk makluman awak, saintis di US mula menguji ubat untuk menyembuhkan pembawa hiv. Fasa 3 ujian ini melibatkan bilangan pembawa hiv yg jauh lebih besar dan dibuat secara rawak. Ujian sebelum ini menunjukkan keputusan yg sangat positif. Kalau berjaya ia akn menyembuhkan pembawa hiv di seluruh dunia. Keputusan ujian fasa 3 akn diketahui pada 2017.

      Delete
  2. Thanks for the link.
    and yes, dia telah menyentuh banyak hati.Dan saya menulis pun kerana dia juga pernah meminta saya menulis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. and altho kami tidak pernah bersua muka, saya sendiri berharap agar one day dapat berjumpa. kerana faktor jarak. cuma maybe dah takde kesempatan.

      Delete
  3. Salam,

    Seronok baca tulisan saudara. Saya masih baru dengan situasi ni. Banyak blog saya baca, banyak juga yg dah lama tak update. Tapi saya jumpa latest post saudara. Saya terkesan sebenarnya dengan pemergian Abg Pie (blogger ahp). Happy dan bahagia orgnya. Semoga roh beliau ditempatkan dikalangan para solehin. Ameen..

    Saya cuba kumpul kekuatan semula. Dan saya jumpa kekuatan itu dari tulisan saudara. Saudara telah selamat diijabkabul...dan saya akan langsung sept ni. Keep on writing ye. Kerana sekurang-kurangnya cerita saudara jadi semangat dan kekuatan buat saya. Terima kasih ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome. =) semoga dipermudahkan segalanya.

      Delete
    2. Amminnnn.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts