Update review May 2016

Rajin pulak aku update blog hari ini kan? yer lah. dah berjanji dengan peminat seantero asia dan amerika utara.

Hari ini, aku tiba di Klinik ID yang penuh dengan umat manusia... semua terpegun dengan kekacakan captain America yang masuk untuk apt review dengan doctor ID.


Doctor aku hari ini cool orang nya. Doctor baru kot. Perempuan..

All in all, semua result berkaitan dengan aku nye superpower ( virus) ok je. Still undetectable dengan CD4 6ratus lebih. tak ingat plak exact figure dia....

Tapi... mulut aku pulak gatal tanya kat doctor tu

Captain America : " Alhamdulillah doc. Camne plak dengan result cholestrol i? takde check eh?"

Doc: " Owh, very good. u point out whats lacking in the resport. Jap, diorang terlupa kot ni nak letak.... ( tunggu beberapa minit) , owh, result cholestrol awal sedikit tinggi lah. Nampak nya usaha awak untuk diet kurang berjaya kan. Selalu nya result cholestrol macam ni, orang tua pun tak dapat tinggi macam ni. "

Captain America : * tak perlu la perli kot. aku tau la aku gained weight sikit* hati ku berkata"

Doc " But its ok. ill put u on a low dose of cholestrol medication utk control ur cholestrol k? But, u must jaga ur diet ok because it seems to me, your diet clearly is not working. hehe.. awak mesti berhati hati, sebab kita tak nak nanti penyakit lain plak timbul ye...  "

Captain America : ... tambah lagi ubat aku....

Ok. Ikhlas Dariku...
   *BUKAN GAMBAR AKU*
i need to work out and eat healthy food.

P/s: Take note si isteri. i know ure reading this. No more junk food in the house.



Comments

  1. Alhamdulillah. Pasal kolestrol tu setidak2nya awak tahu status kesihatan awak. Langkah untuk kawal boleh dibuat bila dah tahu. Berapa ramai kat luar sana tidak pernah buat pemeriksaan kesihatan sbb takut dan kurang kesedaran untuk ambil tahu ttg status kesihatan masing2. Tiba2 jer boleh kena serangan jantung dan stroke.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts