Life o life

Yup. Life is hard. No one said it is going to be easy. And sometimes. we dont know what other people go through everyday. So, dont judge.

For example, my life.

In facebook, I have a stable job, a nice life, a beautiful wife, a happy family, surrounded by my beloved friends and family.


Reality?

No one knows that i have this virus in me.
No one knows the struggle that we went thru just to get that picture perfect life.
No one knows the struggle that we endure just get by each and everyday
No one knows that to get a picture perfect dinner on instagram would mean the money that can be use for toll and gas for my car.

But. im always thankful that i have a beautiful wife who supports me and everything that i do.

On another note,
yesterday, my wife asked me, how am i coping with my health problems, and why havent i been updating her on my recent health status.

I told her, since the last time that i went, my next appt will not be until after Xmas. so nothing much to update. just wait for the appt later, then ill update accordingly.



thats all for now. reality sucks. i want to live in our picture perfect life as can be seen in on facebook.
Its cold here. i think the temperature is below 10degrees. hohoho. till next time,





Comments

  1. Until now, I still believe that my husband akan sehat. X pernah henti berdoa. Even husband diagnosed January Tahun Ni, bulan may Dia dapat PCP, turun Berat badan dari 65kg ke 46kg, now bulan 11 dapat pula sakit CMV. Sedih sgt. Tapi semua ujian Allah Ni tanda kasih Dan Syg dari-Nya. Saya Redha. :,(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaallah. Amin. Semoga kita semua di tabah dlm menempuh ujian dariNya. Amin. Jgn bputus asa k? Hanya doa dpt saya dan isteri titipkan utk awak dan suami

      Delete
    2. Tq so much. :,(

      Delete
  2. saya nk suggest pada abu dan rakan-rakan yg affected dgn masalah ni satu benda.habbatus sauda.saya sendiri bukanlah seorang PLHIV tapi ada jangkitan kuman yg teruk dlm badan sampai sendi saya akan "menjerit" setiap kali sy melakukan pergerakan.saya ambil yang dalam bentuk gel kapsul,2biji 2xsekali dan dalam masa dua minggu sahaja saya rasa perbezaannya,hampir 100% pulih.awal pengambilan saya ada sakit kepala dan rasa lemah tapi selepas beberapa hari semuanya hilang.cubalah,dengan izin ALLAH segalanya mungkin.boleh google ada study yg menunjukkan hiv cured selepas beberapa bulan mengambilnya.saya doakan semua yang membaca ni akan beroleh manfaatnya dan berkongsi dengan insan lain yang memerlukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kerana cadangan saudara, memang tidak dinafikan habatus sauda memang supplemen yang baik dalam meningkatkan imunisasi di dalam badan.

      cuma utk totally bebas daripada virus hiv amatlah sukar. mungkin boleh diamalkan untuk lebih sihat dan bertenaga. saya pun ada amalkan habatus sauda. =)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts