berapa lama lagi

Hari ini posting aku agak pelik sikit. disamping mengejar masa, dan ketika nak balik kerja, hari jumaat weyh, masa bersuka ria berjimba dan berehat sakan bersama keluarga.

Tapi bukan itu yang aku nak tulis hari ini, Hari ini aku nak tulis mengenai tujuan kita hidup di dunia ini.

Memang lah, aku bukan lah seorang perdana menteri, yang bakal merubah masa depan sesebuah negara. ( please dont get me started on this one, tapi god help us all)

Tetapi aku adalah imam kepada keluarga ku. so aku mesti tabah melalui hidup ini. Hidup kita mesti ada prinsip. Kan.

Setelah bertungkus lumus memberikan yang terbaik raya ini. aku stress kerana sekarang berdepan situasi, pokai beb. haha. ( baru ingat, dulu slalu baca majalah ujang, ada pasal ni, orang raya sakan, lepas tu habis raya makan dedak/serdak *aku tak tahu apa terma yang betul, serdak ke dedak ke same je lah. yang biskut nya saki baki tu* ) tapi aku takde la sampai tahap makan *serdak/dedak* biskut, aku makan nasik la jugak.


Tapi aku happy sebab sekarang duduk dengan isteri. susah senang, takde la mak aku tahu sangat. kiteorang share makan maggie ke, makan burger tepi jalan ke, makan kfc dinner plate kongsi berdua ke, ( dengan alasan lebih romantis) makan masing masing ke( opps) , yang penting, kita satu keluarga. susah senang,kita harungi bersama. i love u sayang.


aku akhiri posting aku dengan... BILA NAK GAJI NI WEY! POKAI WEY! ok. sekian.

p/s: sorry la posting merepek. tapi perut lapar beb. siapa nak tolong masakkan?

Comments

  1. hehe semua lelaki akan merasai benda ni.tapi rezeki perkahwinan tu pasti ada,bawak bersabar ye en abu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts