Updates

Semalam gi amik ubat. So bekalan ubat aku dah up to date sekarang ( takkan apps dalam hp je yang update kan. ubat mesti update jugak. )

Pastu aku nak tau, sempena raya yang mendatang ni, jom la kita sama sama mendoakan semua komuniti ( infected dan affected) , maaf zahir dan batin.

Pastu aku nak tau, ada ke orang baca blog aku ni? kalau ada, sila tinggalkan duit raya dalam ruangan komen. hehe.

kalau banyak komen, aku dermakan la duit raya virtual korang ke masjid yang berdekatan. inshaallah.

pahala bertingkek tingkek semua dapat. =) satu komen seringgit je ok?

Comments

  1. sy pembaca blog awk..salam ramadhan

    -secebisharapan-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. =) harap lepas ni harapan menjadi lebih dari cebisan.

      Delete
  2. Salam. Thanks kerana sudi berkongsi pengalaman saudara. Saya sebagai seorang PLHIV juga mengikuti blog saudara. Salam Ramadhan dan selamat hari raya in advance!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya to you too! Memang tujuan sy buat blog utk berkongsi pengalaman. Terima kasih kerana komen anda. Buat sy rasa lebih yakin utk menulis

      Delete
  3. Teruskan menulis... dengan entry entry yg penuh semangat.. in sha allah semangat anda juga akan terkesan pada yang lain~~

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk awak sekeluarga beb.

    ReplyDelete
  5. Hahaha.. Dude, I'm anonymously reading your blog.. Keep it up to date yeah.

    ReplyDelete
  6. Nice blog as i read ur entries..However didnt u opt to take the ubat melalui pos(UMP)? mine poslaju to my house every two months. Better than cari parking in hospital and lining up every month ><

    ReplyDelete
  7. Sy juga pembaca

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts