Salam and good morning

semangat plak posting di pagi raya ini. ( masih beraya kah semua?) 

Raya pertama aku bersama isteri, byk suka duka ditempuhi. Rupanya persediaan raya ni teruk jugak ya, dalam perhiasan, dalam pakai ( ni no problem sebab dua dua dah hensem dan cantik, pakai ape pun cantik lah * alasan aku bagi kat isteri supaya tak beli baju mahal*), and makan makan untuk dijamu kepada rakan dan taulan. 

Dan di hari raya ini terasa jugak kemeriahannya, seronok berjumpa dengan rakan rakan dan taulan semua, kita berkunjung mengunjung dan bersalaman. Harap semua dah aku salam supaya nanti aku pergi dengan hati yang tenang, takde dosa ngan korang lagi k? haha... ( lega) 


Dan moga aku dipanjangkan umur,sebab aku ni dah tengah prepare utk perayaan tahun depan plak. 

=P , walau takda la baju sampai 60 pasang, tetapi yang penting, hati kita gembira bersama keluarga yang tercinta. 

gado gado manja bersama keluarga, mintak maap siap siap tau. dan jangan post dalam instagram ke facebook ke, kang kena saman pulak kang. 


Salam aidilfitri dari 
Saya dan isteri. 

Comments

  1. Selamat hari raya..

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya jugak..semoga sentiasa bersemangat utk meneruskan kelangsungan hidup sehari hari..doakan sy juga tabah menghadapi dugaan setiap hari..seperti anda..by the way sy bangga dgn semangat anda...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts