Salam 1Malaysia

daripada last entry aku, hidup aku busy sket lately. sebab tu aku jarang update blog. lagipun  rumah aku takde internet. ( kerana aku percaya bahawa teknologi akan merosakkan masa depan kita )  (* ok, padahal sebenarnya mahal la nak subscribe internet skarang. hehe. focus on benda yang penting je dulu k? )


dengan cuaca yang tidak menentu sekarang ni, aku bersyukur aku masih sihat dalam menjalani kehidupan ini. aku terima jugak comments di entry aku yang berbunyi 

" keep on writing... " 

yup. i will keep on writing. tapi jangan la disebabkan aku tak menulis (menaip) utk jangka masa yang lama, korang fikir aku dah mati plak. hehe. tu semua di tangan Allah. aku masih sihat menjalani kehidupan berumahtangga dan one day maybe beranak pinak. ( jangan menidakkannya sebab anak itu anugerah Allah. kalau ditakdirkan aku dan isteri ada anak, walaupun mcm mana pun, kita takkan dapat menidakkan ketentuan itu kan? ) 


banyak benda yang kita baca di facebook jugak lately. aku jarang jugak bukak. sebab sekarang aku rasa benda dalam facebook ni lebih mendatangkan keburukan dari kebaikan. tapi ada jugak kebaikkan nya. ( terus invite berdebat sambil ayat standard seorang debater ialah " saya menjemput rakan saya di sana utk mengangkat kerusi dan menyertai kami dalam menyokong motion ( apa motion dalam BM eh? muhsen ke? )  kita pada hari ini iaitu " Facebook lebih banyak mendatangkan keburukan dari kebaikan" . 

owh, getting back to my medication. im still taking it rigidly. dont worry. handphone Note 2 Note 3 Iphone6plus aku sentiasa akan berbunyi jika masuk waktunya utk makan ubat ( selain daripada masuk waktu nak semayang *alhamdulillah, aku sentiasa bersyukur pada Yang Maha Esa, semua ini adalah cara Nya utk menarik kta kembali mengingatinya* )

doakan kami sentiasa tabah ya. dan semoga hidup kita semua dirahmati. Amin. 


p/s: sejuk pulak.  maaf aku merepek tengahari ni. hehe

kalau ada persoalan u can email me orite? 





 



Comments

  1. Ko dah kawen ker?alhamdulila smg berkekalan hingga akhir hayat.. klu ko free ko cite la psl pernikahan ko mst meria kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak bro. simple je. yang penting, buat yang wajib. hehe. thank you kerana doa kau. amin.

      terima kasih kerana membaca cerita aku. nanti aku cerita plak pasal kawen.
      p/s: walaupun tak segah pernikahan awal ashaari atau rotiza che wan. hehe.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts