Masa mencemburui kita

Sesungguhnya masa mencemburui kita.

Aku seringkali terbangun malam, atau tak bleh tido malam....

Kalau tak leh tido, atau terbangun, aku akan tengok muka anak aku dan isteri aku,

Cukupkah bekalan aku untuk diorang survive nanti?

Dapat ke tak semua simpanan dan aku nyer insurance ( which is still a questionable action) digunakan untuk diorang?

Aku harap je la. buat masa ni, aku habiskan berbakti je kepada kedua orang tua dan untuk anak bini aku.

Yang lain aku jaga jugak. Hubungan dengan kawan kawan aku. ye lah, nanti takkan aku nak bergolek sendiri ke kubur kan. Harap diorang ni la yang akan bantu keluarga aku...

kalau tidak sikit, banyak. kalau tidak banyak , sikit.

Emosi plak aku petang petang ni. sebab tengah tunggu orang datang untuk appointment sebenarnya... lambat plak. ni aku sakit hati ni... haha

bawakkan bersabar lah ye....



Comments

Popular Posts