Lately

Lately i have been busy with life....

But, not everything must be posted here, because not everyone wants to read my sweet sweet life. Not everyone will react the same way others react. Because some people envy of what you have. note that, not all of my life is as sweet. but i try my best to enjoy the little things in life. because, the Almighty is very fair....



Kebelakangan ini aku amat sibuk menjalani kehidupanku....

Tapi, tidak semuanya mesti dipost di sini.. kerana aku dapati, tidak semua yang ingin membaca kisah hidup aku yang indah indah. Tidak semua akan memberi tindakbalas( eh:? ingat ujikaji kimia ke) seperti mana orang lain bertindakbalas. Sebab sesetengah orang akan cemburu atas apa yang kita ada..P/S: Tidak semua hidupku indah,. tetapi aku cuba yang terbaik untuk menghargai segala kurniaan yang diberikkanNya. kerana Allah maha Adil. inshaallah.


P/S: aku baik baik je. menjalani kehidupan seperti manusia biasa. doakan aku ya kengkawan. =)

Comments

  1. Blog ni nak komen susah sgt. Bila guna Anon ni ok laa. Jaga diri k.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa susah nak komen? Terima kasih. Sy jaga diri inshaallah. Sama la kepada tuan jugak. =)

      Delete
  2. Semoga segala urusan awk di permudahkan..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts