Tunku Jalil

Jujur aku katakan, kalau orang bercakap mengenai kerabat johor, aku tak ambil kisah. Kerana bagiku, ia tiada kaitan dengan aku. Mereka mewah ke. birthday dapat Jet ke, bas sekolah ke ( ada ke bapak nak bagi anak hadiah bas sekolah? hehe, ok bas biasa ke), tak kacau periuk nasik aku pun, oleh itu aku kurang ambil enteng mengenai perkara ini. banyak lagi hal duniawi yang perlu ku fikirkan.

Tetapi, apabila melihat gambar gambar dari pengebumian TJ semalam, aku dan isteri sedikit terkesan melihat betapa kasih seorang ayah kepada anak nya...

Mari kita lihat beberapa gambar yang kuat yang dapat menunjukkan erti kasih seorang ayah...






Dan untuk itu, hamba dedikasikan satu entry ini untuk Tengku Jalil, dan hamba sarungkan songkok untuk berkabung,




semoga damailah Tengku di sana. Al fatihah.


Comments

Popular Posts