Pernahkah kau terfikir. ...

Assalamualaikum semua... lama betul aku tak update cerita kan... bukan aku tak sudi,  cuma kekangan masa yang menghalang aku utk terus post ( walhal aku dah habis idea nak tulis apa.... tp kerana cintakan peminat semua, abam gagahkan jua menghentak kepala ke dinding dan cari idea nak tulis apa...)

Sesungguhnya, kalau boleh aku taknak sesiapa tahu siapa aku. Sebab aku nak lindungi orang yang disekeliling aku. Aku xnak mereka menghadapi stigma yang ada dlm masyarakat kita ni.. kalau jenjalan ke, gi memana ke, orang jumpa aku dikelilingi family aku....nanti aku nak cakap ape, mana kenal, kt mana, kalau orang mintak autograph aku ke nanti,  mcm mana? Susah betul jadi artis kan... 😅

Tapi takpe lah. Nak buat macam mana, dah nasib badan
 Yang penting, kita berubah utk kebaikan dan utk masa depan.

Kepada semua peminat, sayang semua... hehe




Comments

Post a Comment

Popular Posts