kegelapan

Hi semua. Lama x bersiaran. Busy memanjang.

Setelah beberapa lama memulakan haart ( baru telan tadi) , semua orang cakap aku makin gelap. Tapi itu dah lumrah dalam makan ubat la kot. Tapi maybe jugak sebab aku ada berjemur dua tiga minggu kebelakangan ini atas sebab kerja, so mana mana lah. Aku tak kisah sangat. Gelap tu pun seksi kan?

Debaran kian memuncak, dalam dalam aku busy ni, hari tu, aku g ambik darah utk periksa tahap cd4 dan vl aku. Keputusannya dalam 2 bulan lagi. Lamanyaaaaa. Xpe la. Bukan nak racing pun nak tau cepat cepat. Harap aku semakin sihat je hendaknya.


Aku byk berfikir kebelakangan ini tentang hidup ku. Memang ada hikmahnya segalanya terjadi. Membuatkan aku menghargai segalanya disekeliling aku.

Kepada pembaca pembaca semua,  jangan lupa tlg doakan aku jugak ye.


We shall overcome (3x)  someday.... ooo i still believe,  we shall overcome one day.... *ost My name is Khan



Comments

  1. Lamanya baru update. Sentap. Kulit makin gelap? Hensem apa kulit tan..mcm remy ishak.

    ReplyDelete
  2. Hehe ampun. Ada jugak pembaca setia rupanya.. aku baru la ingat aku dok syok sendiri je tulis blog ni. Hehe. Sibuk sikit la, lagipun xde bende nak update. Appt doctor pun jarang2 dh skarang.

    Gelap? Sentap? Eh eh xyah la sentap. Remy ishak gelap ek? Patut la masih single. Haha. Just kidding. Semua ada indahnya makhluk ciptaanNya. Cuma aku ni dulu cerah mcm laki che ta tu. So bila gelap, hairan la semua peminat nanti. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kulit gelap sbb side effect haart ke?

      Delete
    2. Mungkin. Sebab ada kalangan rakan yg menyatakan ia side effect. Tp maybe perasaan diri je kot. Hehe. Esok beli produk nak putihkan muka. Mana tau berkesan. Hehe

      Delete
    3. Produk terlajak laris mungkin..hehe.

      Delete
    4. haha maybe patut dapat endorsement product tu. mana tau, dia nak menaja saya yang sedang kegelapan ni. hehehe


      ill tell u if it works nanti. hehe

      Delete
  3. Ala skang kan dah byk produk2 bagi putih.. gunala aura white xpun terlajak laris hehehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts